Lahjoita kirppistavarat Virumaan tarhan hyväksi!

29.5.2017

Pyöriikö nurkissasi ylimääräistä tavaraa? Onko kaappien kevätsiivous ajankohtainen? Lahjoita itsellesi tarpeettomat, mutta käyttökelpoiset tavarat Rekku Rescuelle myytäväksi kirpputorilla Virumaan tarhan kodittomien eläinten hyväksi! Toisen turhake voi olla toisen aarre.

Myös ostamalla voit auttaa! Rekuilla on kirppispöydät Porvoon Kevätkirppiksellä ja Keravalla kirpputori Karamellissa sekä 7.6. alkaen myös Hämevaarassa Eemelin kirppiksellä. Tervetuloa aarteenetsintään!

Hyväkuntoista kirpputoritavaraa voit tuoda lahjoitusten vastaanottopisteisiimme pääkaupunkiseudulla ja Hämeenlinnassa. Voit myös ottaa yhteyttä kirppisvastaavaamme Minnaan, ja sopia tavaroiden toimituksesta, mkaita@rekkurescue.com.

Rekku Rescue lahjoittaa kirpputoriensa kesäkuun tuoton Virumaan tarhan kehitysprojektiin, jonka tavoitteena on mm. koirien ulkotarhojen kattaminen, kissojen parakkien lämpöeristys sekä uuden leikkauspöydän hankinta. Virumaan tarhan kautta sai viime vuonna uuden kodin yhteensä 310 kissaa ja 77 koiraa. Tällä hetkellä tarhalla asuu 43 kissaa ja 23 koiraa. Lue lisää tarhasta ja sen kehitysprojektista täältä.

Lahjoitusten vastaanottopisteet:

Megaeläin Itäkeskus
Itäkatu 7

Lemmikkipalatsi Isomyyri
Liesitori 1 (2.krs)

Musti ja Mirri Helsinki Puotinharju
Kastelholmantie 2

Musti ja Mirri Espoo Suomenoja
Portti 1-5

Musti ja Mirri Tuulos
Kauppakeskus Tuulonen, Tuulosentie 1
14810 Tuulos

Eläinkauppa Animal House
Sibeliuksenkatu 15
13100 Hämeenlinna

Koira- ja kissakoulu Heiluva häntä
Höyläämötie 18 C
00390 Helsinki.

Virumaan tarhan kehitysprojektia voit tukea myös tekemällä lahjoituksen keräystilillemme: FI09 5780 3820 0828 72, viite 5270.

Poliisihallitus on myöntänyt Rekku Rescue ry:lle rahankeräysluvan lupanumerolla RA/2017/138. Lupa on voimassa 10.2.2017-31.12.2018 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.